Carmenet

◆Keep on fighting, step by step◆
The most part of my dreams: London&Cambridge🌹

Now: Tongji University

The Next...

——to be continued——

「Failed in becoming a God. 」

“刚刚在飞机上我妈问我,女朋友真的不换了?我说,不换了。我妈又问,那她不要你了怎么办。我说,不会的。”

——异地。
刚到北京的他在地铁上写给我的情书里,这样说。

2016-09-05

评论
热度 ( 7 )

© Carmenet | Powered by LOFTER